Isnin, 6 Julai 2009

Penasihat Pilihanraya PAS yang BENGONG



Datuk wan rahim Wan Abdullah yang merupakan Penasihat Jentera Pilihanraya PAS Kelantan, telah berkata bahawasanya pihaknya SENGAJA membiarkan UMNO menyerang peribadi Tok Guru Nik Aziz kerana ianya akan dijadikan sebagai satu senjata atau pun strategi parti untuk menarik perhatian pengundi.

Nak tanya Datuk Wan, adakah ini caranya PAS mengajar rakyat dalam meraih undi dan adakah cara inilah selama ini dipraktikkan oleh PAS?

Jika inilah caranya yang diamalkan oleh pihak PAS, maka terbuktilah PAS dibangunkan diatas dasar fitnah memfitnah dan menipu rakyat. Dasar mengambil peluang daripada perbuatan fitnah.

Perkataan SENGAJA itu melambangkan perkara ini dirancang terlebih dahulu dan jika mengena sasaran, rakyat akan membenci UMNO dalam apa jua sekali pun.

Satu cara atau kaedah yang tidak bermoral dan beretika terhadap maruah seseorang (lebih-lebih lagi yang digelar ulama) telah berlaku dalam PAS.

Strategi beliau yang ‘SENGAJA’ itu telah pun memakan diri tok guru nik Aziz. Tok guru telah dihina ke tahap yang hina akibat daripada ‘strategi bodoh yang sengaja’ yang telah beliau lakukan.

Hanya orang gila sahaja sanggup membuka seluarnya dikhalayak ramai. Walau pun dikeji dan dihina, tiada apa-apa perasaan terhadap perbuatannya itu.

0 ulasan: