Khamis, 4 Disember 2008

DATUK MUKHRIZ – BALIK KE RANCANGAN ASAL


Terima kasih di ucapkan kepada satu-satunya pemimpin politik melayu yang berjaya memotong lingkaran ular berbisa yang sedang berbelit-belit di tubuh bangsa melayu.

Ular bisa sedang berusaha memusnahkan bangsa melayu dari dalam. Menyengat bangsa melayu di sana sini dengan kenyataan-kenyataan yang panas telinga untuk didengar dan kadang-kala boleh membuatkan hati terbakar.

Seperti kenyataan beliau : HIDUPKAN KEMBALI SEKOLAH SATU SISTEM. Kenyataan yang tepat, padat, kena atas butir, menyengat dan berbagai lagi bagi menyumbat mulut-mulut ular yang menganga luas lagi gatal.

Jika ada sepuluh (10) orang seperti beliau, sudah pasti bangsa melayu tidak akan merayu di bumi sendiri lagi selepas ini.

Itu baru satu ayat sahaja yang beliau keluarkan..jika sepuluh (10) lagi ayat yang mempunyai maksud yang sama dikeluarkan oleh beliau dan ditambah dengan sepuluh (10) kenyataan daripada sepuluh (10) orang lagi. Apa akan jadi?? Melayu tidak akan merayu di bumi sendiri lagi.

Sebagai BANGSA MELAYU SELEPAS MERDEKA, saya amat terhutang budi dengan DATUK MUKHRIZ.

Lakukanlah yang terbaik untuk bangsa melayu agar MELAYU SELEPAS MERDEKA terus merdeka dan tidak lagi merayu di bumi sendiri.

TERIMA KASIH DATUK MUKHRIZ ANAK KEPADA TUN MAHATHIR.

1 ulasan:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) berkata...

abe ada tulis juga dek dale

http://aberamly.wordpress.com

http://ramlyotai.blogspot.com

http://awanggedeber.blogspot.com

salam.. bye