Ahad, 24 Januari 2010

Kalimah ALLAH : manipulasi Geng SETAN


‘Shut your fucking mouth’ – itulah kata-kata semua rakyat kepada barua-barua yang cuba mengambil kesempatan terhadap isu ini. Rakyat yang AMAT cintakan keamanan sudah mula merasakan KELOYAAN di tekak masing-masing terhadap tindak tanduk barua tersebut.

Isu yang diputar-putar dan mencirit di sana sini yang hampir-hampir menjahamkan keamanan Negara. Namun dengan kebijaksanaan dan sikap ada otak oleh rakyat, keamanan Negara masih terpelihara. Walau pun adanya isu-isu terpencil, namun ianya bukanlah sesuatu yang menggambarkan keadaan keseluruhan dalam Negara ini.

TAHNIAH KEPADA KITA SEMUA...

Walau pun keadaan kemanan Negara berada dilandasannya, namun masih lagi ada si pencucuh api. Pencucuh api terutamanya mereka daripada parti pembangkang. Nampak sahaja satu-satu isu yang muncul..ada sahaja bahan bakar yang mereka gunakan. Bahan bakar yang akan membakar semuanya termasuk BATU penanda kubur.

Demi cita-cita menjatuhkan kerajaan sedia ada, mereka sanggup berpura-pura dengan perasaan rakyat. rakyat bukannya bodoh. Rakyat kini dapat melihat apa LAKONAN yang cuba dimainkan oleh orang politik. Rakyat sudah SEDAR tentang apa yang orang politik cuba lakukan.

Bukan mahu mengata tapi ia adalah kebenaran. Kebenaran bilamana melihat pemimpin-pemimpin PR yang berduyung-duyung melawat satu gereja di bakar. Tok guru nik aziz juga tidak terlepas mengambil kesempatan yang ada melawatnya. Jika Khalid Ibrahim yang pergi tidak apa..tetapi tok guru yang berada di Kota Bharu sanggup pergi ke sana.

Berlainan pulanya bilamana surau atau pun masjid dijadikan sasaran. Tiada pula nampak pemimpin pembangkang yang KONONnya penuh rasa simpati itu pergi melawat atau pun mengeluarkan kenyataan kencaman terhadapnya.

Itulah dia..nak jaga parti atau pun agama.

Isu ini sudah DIJADIKAN isu politik. Barua-barua seperti Khalid samad seharusnya dikenakan tindakan ISA kerana kenyataannya berunsur politik yang boleh menghuru-harakan Negara ini. Jika budak sekolah yang menulis dalam facebook ditahan dan didakwa, kenapa tidak pada orang-orang seperti pemimpin PAS itu.

Jika semua pemimpin politik tidak menambah bahan api (seperti yang sedang dilakukan oleh beliau), perkara yg tidak dikehendaki itu tidak akan terjadi.

Kepada DS Hishamudin selaku Menteri Dalam Negeri, keluarkanlah kuku yang ada pada tuan dan garulah pada mana-mana malaun-malaun yang cuba mengkhianati aspirasi keamanan rakyat. malaun-malaun yang cuba membakar secara terbuka atau pun secara TERSIRAT.

Tidak payahlah bertolak ansur terhadap mereka ini. Contohilah apa yang telah dilakukan oleh TUN. Ketegasan serta ketangkasan TUN bertindak terhadap mana-mana mereka yang cuba menggugat keamanan Negara amatlah dihargai.

TUN tidak mengira siapa..biarpun DS Anwar sekali pun. Orang yang pernah berada di sebelah kanannya. Ditangkap dan dikurung agar tidak menyesatkan rakyat yang lain.

Saya selaku rakyat yang mempunyai kawan dari pelabagai bangsa dan latar belakang agama tidak rela keamanan ini dimusnahkan oleh barua-barua politik murahan.

BARUA-BARUA SETAN bertopengkan manusia yang memanipulasikan agama untuk tujuan politik.

Kepada barua itu sekali rakyat menyeru – SHUT UP YOUR FUCKING MOUTH!!!...



0 ulasan: